Jag har kommit på att jag är lycklig!

Jag är världens lyckligaste!. Har ene hlt underbar och välskapt dotter. En sambo som älskar mej för den jag är med alla mina fel och brister! Tak över huvudet mat på bordet varenda dag. Ja gu jag har det bra!

Dethär är första gången i mitt liv som jag kännt mej älskad. aldrig tidigare har det kännts såhär. Den känslan då man ska gå och lägga sej och har någon att lägga sej brevid som helt spontant bar akan säga att man är underbar. Höra att någon älskar en utan att man måste säga det själv först. Att man helt spontant får en som ställer sej bakom en när man diskar för att han vill ha en kram. Ja jag är lycklig.

Undra hur jag gjorde för att ha sånhär tur. Första gången jag älskat någon också. eller älskar ska det stå. HAr trott förut att jag har älskat personer men så fel jag ahr haft. nu då ja verkligen har upplevt det så  vet jag!

Var säker första gången den 17 agusti att dethär skulle funka. Visst kärlek vid första ögonkastet men endå inte dom känslorna man har idag.  Dom har växt fram ju mer vi har lärt känna varandra och ju mer tid som gått. ja med andra ord det är prec som det ska vara.

Så jag älskar dej thomas för alltid. både idg och imorgon och jag hoppas vi får leva i 60 underbara år till med varandra=) För visst ska vi bli gamla tillsammans=)

Nä nu ska ja gå o sova igen för gumman ligger och sover brevid älsklingen. Men kände att jag bara var tvungen att skriva av mej lite=)




image2

Älskar er Thomas och Thea=) Vi tre för alltid=) Iallafall så länge du vill bo hemma gumman=) Sen blir det ja och pappa igen. Men du kommer alltid vara MIN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback