stackars gumman

Idag har vi bytt ersättning till min lilla bäbis. tyvärr har hon blivit jätte hård i magen=/ bara skriker o skriker. nu somnade hon av utmattning vilket jag också är påväg att göra snart. uff hoppas hon sover ett tag. Vi var tyvungen att byta ersättning då hon inte vart mätt av den första längre tyvärr. Har alltid sovit hela nätter men sista 2 veckorna har hon vaknar 2 gånger per natt och varit vrålhungrig. Får se om detta funkar bättre. Om nu magen går till sej. Kör med olja i nu.

Ja idag har man varit på birsta. kommit på att det skiljer sej massor på priser på ersättning beroende på vart man köper den. Den gick på 95 på willys och 119 här på konsum. så kan garantera vart ja kommer fortsätta köpa den. Det är mycket som  är billigare där men även mycket som är dyrare. Men ja köper mycket till gumman där. tycker det är värt det.

Ja snart är det dop. som det ser ut nu så blir det 60-65 gäster=) det ska bli riktigt skoj=) träffa massa släktingar som man inte träffar så ofta endå.

Ja nu ska ja gå o dra täcket över huvudet och se om ja får sova lite innan gumman vaknar igen=/ tur att man har thomas

Kommentarer
Postat av: Farmor..

Hur mår Prinsessan nu?
Jobbigt om hon blev hård i magen och stackars henne..
Glöm inte att maila mig ett kort på henne...
Krama om henne från mig

2007-08-21 @ 05:02:32
Postat av: Nlie

det finns några i februaritråden som jag hänger i på FL som har fått nån ersättning recceptbelagd som tydligen inte besvärar bebben med magont.
o vi fick aldrig nån dopinbjudan ;)

2007-08-23 @ 18:36:24
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com
Postat av: Michaela

Nu är det dags att uppdatera tycker jag!

2007-08-24 @ 19:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback