väntar

Ja nu sitter man och väntar. väntar väntar och väntar. Gumman sover, dennis kollar på tv och jag sitter här. har varit en riktigt slapp dag idag. Mest bara varit i sovrumet och busat med gumman och pratat. Ibland behöver syskon också prata=) Så imorgon är det tobbes och min tur=)

Elin kom även hit på lunch det var roligt=) visst det var bara strips och korv men det var mat=) Men medans jag gjorde maten så satt jag gumman i sin gåstol framför teletabis. ellr hu de stavas. Hon satt och kollade i 20 minuter. hade nog kunnat sitta mer om inte ja tagit henne in i köket. för då var det hennes tur att äta=)

Imorgon blir en fullspäckad dag. kl 11 åker vi och handlar med svärmor sen kommer elin och efter det tobbe. så det blir en fulldag! Sen kommer thomas hem från jobbet vid 19 så då ska vi nog äta nå gott alla 3. Unda vad. min kära bror är så kräsen! Sen på lörda morgon blir det sång. haha gumman får sjunga och ja kolla på eller något haha

Lutar åt köttbullar och makaroner idag. men vi får se. kan ju bli något annat också. funderade först på pytt men orkar inte gå på affären i blåsten och köpa potatis och lök. Blir ju ingen god pytt annars.

NÄ nu ska ja ta och gå och diska undan. lika bra innan man gör mat då det kommer ÄNNU mera disk.

här är gumman när hon kollade på tv!

image16

Kommentarer
Postat av: Mia

hihi... vi åt köttbullar och makaroner igår!

Visst ska du få receptet. Ska bara orka skriva ner det och skicka över.
Ska vara tre olika sorters mjöl. och massa annat skoj. Men gott blir de ska du veta!

2007-11-01 @ 21:17:49
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback