alla sover utom jag.

Ja alla här hemma sover utom jag. tillochmed tuffsan sover på sin ställning.  Borde sov men kan inte. ligger bara o vrider mej. läste tillochmed tidningen. men nej då. testade lyfta gumman till våran säng för då brukar jag varva ner bätre och slappna av men nej då. inte ens det funkar och då är de farligt.

har varit vaken sen 8.30 imorse. då ringde tina och sa att hon var vid birsta påväg. vi har hållt på o röjt idag. tina är superbra på sånt för hon slänger verkligen alls som inte behövs vara kvar och sån är tyvärr inte jag. hann med 2 rum idag och ska ta 2 rumm imorgson. sen det sista klarar jag av själv. känns konstigt att få hjälp men ibalnd behövs det.

insåg att ja måste sortera kläderna. skulle ha gjort det ikväll men är helt slut. hittade 6 soppsäckar med kläder till mej och gubben, då är alla vinterkläder redan framtagna. så det blir att gå igenom på riktigt. inte undra på att det har varit kaous med alla kläder. så håll tummarna att ja blir klar imorgon.

imorgon kväll ska jag och thomas ut=) vi ska gå på bio=) Ska bli så mysigt. barnvakt är fixad och allt.

har kommit på att jag har det väldigt tråkigt. är aldrig någon som vill hitta på något=/ inte ens gå ut och gå. vad är det för fel på mej? Läser om alla andras liv som mamma och dom har skit kul och hittar på saker hela tiden. men inte jag=/  så vara mamma ledig gillar jag inte för fem öre.

Så har du som läser tråkigt så hör av dej!! Vill hitta på saker. om det så bara är att prata. börjar klättra på väggarna snart.

denna helg blir fullbokad konstigt nog. men det är bara med familj. imorgon blir det bio *och tina då=)* sen så på lörda kommer mamma och pappa hit o ska äta middag och har vi tur ska vi iväg och äta middag hos thomas mormor och morfar på sönda. så se nu till svärmor och inte bli bakis nu;)

NÄ nu ska ja sluta klaga mej på allt. måste komma på sanningen. så ung tycker ja inte att ja är=/

Just ja jag har typ 17 läsare om dagen ni får gärna läman ett litet spår så ja vet vilka det är=)

Kommentarer
Postat av: kristin

hur gammal är din dotter?

2007-10-18 @ 23:47:16
URL: http://knisdinds.blogg.se
Postat av: sävrmor

Morron gumman
jag har oxå haft en vridnatt i natt.
Alldeles för mycke som snurrar runt i huvudet. *L*

Ska bli kul att få passa Gumman några timmar i dag.
Min lilla Gos-Knopp.

Det blir Middag på Söndag,, Fläsk-file...
jag ringde och sa det igår..

Jag kommer åkandes idag efter jobbet och hämtar er så far vi en sväng på chokladprovningen.
Blir det OK !!

Kram på er..

2007-10-19 @ 05:12:36
Postat av: nudel

Heeey! Jag läser ju ;) Du får tjata på dina kompisar så kanske det händer något roligare framöver.

2007-10-19 @ 11:07:47
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Mia

Du... våra liv verkar rätt snarlika.
Här händer inte mycket heller.
Sitter mest hemma för mig själv. har ju visserligen Leo som underhåller.
Men det är rätt tråkigt att prata daddaspråk dagarna iända! :-)

2007-10-19 @ 21:01:41
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Sandra

jag är ju också en trogen läsare av din blogg ska du veta =)

2007-10-20 @ 02:00:43
Postat av: Lena (eunyoung)

hej!
har ju hittat hit från din familjelivssida. Jag håller med dig om att vara mammaledig. tyckte heller aldrig att någon ville träffas.
det kommer säkert bli bättre :-)

2007-10-20 @ 21:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback