hon heter inte nudel;)

Hon heter inte Nudel hon heter Cissi äntligen kanske mamma fattar vem jag menar=) haha=)

Idag kom mamma och pappa och köpte vårat databord då det var ett hörndatabord och vi behövde ett vanligt. så då tog dom det=) känns som vi köper saker hela tiden av varandra=) först färgpatroner sen skrivare och nu databord haha=) roligt endå=) detta bord kommer bli skitsnyggt då allt är klart. köpte bara ena halvan nu så ska bygga ut det när ekonomin tillåter.

När vi var påväg vid hem vid 18 idag så ringde Karin * personalchef på kubal* Och undra om thomas vill jobba nu en vända=) såklart sa han ja. men det var inte säkert att han kunde för alla papper var inte klara men hon skulle ringa imorgon=) så nu får ni hålla tummarn=)  som pappa sa kommer han in nu igen så kommer han nästan garanterat bli kvar ett tag till=) jippi hurra=)

Gumman somnade 20 men sen vaknade hon 21 igen så vi gick och duschade och massa och 22 sov hon igen =) skönt det iallafall=) får se hur hon sover inatt.

Kommer bli jobbigt att ha henne "själv" en hel dag igen. nu har ja ju haft thomas hjälp enda sen ja fick ont i ryggen och det är ju ett tag sen. men ja måste ju lära mej igen=)

Idag blir gumman 4 månader vad tiden har sprungit bort. snart hör man hennes fötter tassa på golvet=) *drömmer mej bort* vill att den dagen ska var anu=)

Tänkte för er som läser och har missat så har jag en bilddagbok=) http://skrotjanta.bilddagboken.se bara att komentera=)

nä nu blir det till att fortsätta äta polly.

här kommer en bild på gumman sen igår=)

image10

Kommentarer
Postat av: Nudel

Jajust. Jag heter CISSI, men kallas nudel. Och din mamma har en hund som heter BERIT. Hur ballt är inte det då? ha ha =]
.
Ha ha, vilken bild på Thea. Värsta pösmunken ;) Det ser ut som hon har TVÅ tänder då dregglet lixom reflekteras =)

2007-10-10 @ 23:39:10
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: becca

Min svärdotter är den sötaste tösen i stan :)

Åh jag är så glad att det äntligen löser sig för er, ni verkar ha haft mkt motgångar så nu jag är glad igen =D

2007-10-11 @ 13:58:37
URL: http://bippis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback