idag har ja tagit steget.

Idag har ja tagit steget och börjat skriva det jobbigaste brevert som finns. men endå viktigaste. Hoppas att jag vågar skicka det bara. men thomas får hjälpa mej med den biten=)

Ja idag har man haft främmande. svärmor, mamma, pappa och dennis var här och åt middag riktigt mysigt=) så då fick thomas en blomma, jag ljus och ljuslykor och gumman en badhanduk=) se bilden=) Är så kul när thomas bjuder på denna maträtt för hans er så stolt ut för ALLA gillar såsen=) och den är helt underbar. mums vill redan ha mer=)

Pappa trodde att thomas kanske skulle få komma tillbaka. kanske redan på tisdag. det skulle inte sitta helt fel. visst är det jobbigt utan han med gumman men det blir bättre och bättre helta tiden. man måste komma in i rutiner själv. nu är man ju som sagt 2 st.

Imorgon ska vi iväg till thomas mormor och äta gott=) hoppas jag iallafall=) funderar på att krångla med matstolen dit. men tar jag med den kommer gumman sova sej igenom allt. MEN tar jag inte med mej den kommer hon vilja sitta. så då är de väll lika bra att ta med mej den. är ju ingen romresa.

Nu sitter thomas i soffan och gosar med gumman=) så mysigt att se. när jag och gumman låg i soffan nu när vi såg på film så fick jag ett helt underbart leende av thomas och då kollade ja i hans ögon och såg en en gång hur lycklig han är!!! Prec som jag. Vi är en helt perfekt liten familj=) Jag trivs lixom han verkar göra=) Och gumman.

Just ja när vi åt pikade ja min bror med att jag trodde gumman hade mer benmuskler än han. men de fick ja sota han spände kroppen och ahde muskler överallt!!! Inge fett där heller. fusk! Tänk om ja hade det intresset.

själv fick ja ju höra häromdagen av min andra bror som undrade om jag var gravid igen haha. så vissa klädesplagg ska ja inte använda redan haha. Men nu har ja rensat ur garderoeben också och bara spart sånt ja kan ha. jag thomas och thea hade 8 sopsäckar med kläder innan det vart färdigt. 1 sopsäck med gummans ligger undanstoppat, 3 med mina kläder och 1 halv med thomas haha=) så vi har inte så mycket kvar nu=) men då ser man vad man har och hinner andvända allt=) Men gumman har fortfarande mest. och fick en klänning av faster idag så det är ännu ett plagg. haha.

Nä nu ska ljusen blåsas ut och vi ska dra oss mot sängen. hoppas jag kan sova itid idag. måste ut o röra på mej! uff

jaja sov gott för det ska jag göra=)
*hurra 116 sidvisningar idag;) någon som varit ivrig;)??*

image12

gummans nya sovstil


image13





Kommentarer
Postat av: nudel

Wiie.. 116 sidvisningar och jag har bara kollat 2ggr av dom 116. Först då du skrev de "trista" inlägget och sen nu. Så jag är inte den ivrigaste av alla unika läsare ;)
.
Skönt att det inte handlade om ER i alla fall.
.
Vad är det för ett brev du skriver om då? Lät jobbigt =p

2007-10-21 @ 00:58:07
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: svärmor

Du får ringa o berätta vad det är för brev.
Nu blev jag nyfiken.

Vad vacker hon är min lilla prinsessa.
Hon är som en Nypon-Ros...

2007-10-21 @ 09:11:29
Postat av: Mia

Låter som ni haft en trevlig lördag. :-)

2007-10-21 @ 10:16:48
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback