o detta vart ju bra=)

Ja idag har ja gjort egen barnmat! köpte 2 kg morötter som jag kokade och mixade. så jag har sparat massa pengar på det. kollar man att 1 burk kostar 7 kr och jag fick ut 11 burkar. så skulle ja köpa alla burkar skulle det bli 77 kr. men nu köpte ja 2 kg morötter för 16 kr. så jag sparade med andra ord 61 kr på det=) riktigt smart=) hoppas hon gillar det också=)

Idag har vi tagit det lugnt och varit på ikea. trixat lite med maten till gumman också för o sänka kostnaderna. tror ja fick till det kanonbra=)

tänk att min lilla dotter redan är snart 5 månader. gud vad fort tiden går.

På torsda börjar thomas jobba igen=) så skönt! hoppas han blir kvar ett bra tag nu.

nä nu ska ja ta gumman

godnatt

Kommentarer
Postat av: Mia

Det lönar sig att stå och koka själv!

2007-10-30 @ 19:44:09
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback