trött men endå

Ja jag börjar bli less på detta. är trött men endå inte trött. eller trött är ja men inte tillräckligt. borde sova massor då man aldrig vet hur gumman sover. hon är inte riktigt sig själv. och sne får ja ju ingen avlastning imorgon heller. suck stön. Men de ska ja nog klara. NU ska ju thomas jobba i 3 vändor så då kommer ja komm ain i det lite mera.

Men helt själv blir jag inte imorgon. Min kära lillebror kommer hit. ska bli kul o träffa han=) Men han stannar bara över dagen. Och det gillar thomas för då slipper han åka buss hem från stan haha. för då hgämtar pappa dennis påväg hem.

På freda kommer min andra kära lillebror hit=) Men han ska sova här=) så då får vi sällskap sen på lördagen fyller han år så jag måste väll försöka göra frukost på säng åt han! pust vad jobbigt. är inte nå bra på sånna saker.

Snart är de farsdag. undra hur man ska fira det. känns som gumman är liten endå för et. Men det är ju en hyllning till thomas. Skulle vilja göra doptårtan men har inte resept på den så blir väll någon vanlig tårta ett kort och kanske ett paket. beroende på hur ja känner=) Hmm undra om han jobbar måste kolla det bara för det. tror nämligen han jobbar hela dagen.

*dess springer till kalendern*

Jopp så var fallet han jobbar dag den dagen. så då kan man fixa lite då han är på jobbet. så nu ska ja inte nämna nå mer här ifall om han läser.

nä nu blir de sängen sovgott


image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback