banken idag

ja idag har vi gjort massa nytta. varit på banken och fixat massa med konton och även lämnat in min telfon på lagning. så nu har jag något jätte gammal jag lånat av pappa. men bättre än ingen telefon.

just ja innan ja glömmer det grattis rigmor på namnsdagen=)

Ja då var svärmor barnvakt idag. verkar ha gått super bra=) hon är ju så snäll min lilla gumma=) varf iväg nu på kvällen till bowlingen och hon kollar så nyfiket på alla men sen vart det nog haha somnade som en stock efter lite gnäll.

var läskigt idag endå. när vi skulle åka till bowlingen så träffade vi thomas riktiga farmor utanför kinaresturangen. då började hon prata sen frågade thomas hur det var med henne och då sa hon att hon är lika förvånad varenda dag då hon vaknar upp. känns så jobbigt o höra sånt=/ sen så frågade hon varför vi inte kommer och hälsar på något. är inte så insatt i just dne delen på thomas släkt men får se hur man gör. pratade lite jag och thomas och ja förstår han nu. men men som han sa ibland måste man glöma och förlåta. men en farmor är hon inte för han. Hon tyckte gumman var jätte söt. hon hade tydligen 8 barnbarns barn nu. ganska coolt=)

ja på freda far vi till elin ska bli roligt kommer inte hem förens på sönda så då kommer de inte bli nå skrivet. gubbarna ska bygga på huset och ja och elin har ja inte en aning om vad vi ska göra igentligen. hmm ja kanske kommer på det tillslut. hon ha rnog planer som alltid. hah

uff vi måste börja vända på dygnenoch få matvanor. har bestämt oss för att börja äta frukost, lunch och middag=) men det är mest för gummans skulle för hon äter ju gröt på morgonen till ersättningen och sen pure 2 ggr under dagen så då går de o kombinera våran mat med hennes så  hon får se att vi också äter>=) har märk att hon äter mer då konstigt men sant=)

idag i bilen gjorde thomas mej glad=) vi satt och pratade om ja kom in på det att ja borde börja lägga manken till och få bort bebismagen på riktigt och den gosisen sa då att  men vaddå jag gillar ju dej som du är!! vill att det ska vara lite o ta på=) så det kändes så skönt nu slipper ja tänka på det för att ja ha rtrott att han velat att den ska bort.

har även kommit på att min gumma är ingen bebis längre hon är ett litet barn=) kolla själv. observera att byxorna hon har på sej är 68!! Bodyn är uppvikt så den passar!

image6

Kommentarer
Postat av: rigmor

tack gumman för uppvaktnngen
du var först denna dag
kram
Och tack för jag fick passa gumman 1 timme

2007-09-27 @ 04:57:14
Postat av: Nudel

Storklumpen juh ;)

2007-09-27 @ 22:30:09
URL: http://nudlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback