nu ska man berätta kanske=)

Ja i lördas var det alltså dop.. och bröllop=) men det är en annan femma=) Allt gjordes iorning på lördagen för dopet. grädden vispades och kakorna las upp på fat. allt annat hade vi gjort på fredagen=)

men under dopet så helt plötsligt börjar prästen prataom att vi borde gifta oss och såklart säger vi ja=) men kan ju säga att vi bestämt oss innan redan att vi skulle göra det men då slog vi sak i det o alla vart glada troro jag=) var så fint tyckte jag! är så lycklig=) är nu fru hautala lood=) känns helt underbart. är ju thomas jag vill leva med resten av livet ju!! ja vet inte vad ja ska ksriva mera om den dagen =/

idag har vi handlat åt gumman insåg att jag bara hade 2-3 bodysar i storlek 68 som hon har nu så det vart o shoppa nya=) roligt men dyrt.

nä nu blir de sängen

älskar dej thomas=) nu är de vi på alla papper också inte för de spelar någon roll för du finns alltid i mitt hjärta!!

Kommentarer
Postat av: amanda

kul! grattis :)

2007-09-11 @ 14:34:54
Postat av: natalie

heej. njaa jag vet inte det är ju skit kul att man kan döpa och gifta sig samtidigt men jag vill ha ett speciellt bröllop och dop.. :) men grattis ialf. :)

2007-09-11 @ 17:58:56
URL: http://nataliew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback