roligt endå=)

ja ganska roligt var vaken till straxs efter 2 inatt och upp 8 som om ingenting har hänt! nu sitte ja här och gumma har nyss somnat om. ska snart åka ner på arbetsförmedlingen med thomas och skriva in han igen=/ är ganska tråkigt=/ Men vad gör man=)

Ska väll svara på komentaren här lilla svärmor;)

Såklart gumman ska få bli bortskämd hos dej med;) sålänge som du inte trycker i henne sånna grejer förens vi har gett henne det första gången=) Vill inte att det blir som med mej att det var min mormor som lärde mej o äta godis. Är ju bra sålänge man kan låta bli=) Vill ju att hon ska bli gammal innan hon får veta vad det är för något=)

fick lust att gå ut o äta imorgon kväll. så får se vad tina hittar på då. har vi tur kan hon vara barnvakt. men man får se.

Nä nu blir de ett kort ska klä på mej så vi kan åka snart=) Alla är ju klara utom jag. Som alltid haha

Kommentarer
Postat av: Nudel

Nu släner jag in dig i min kontaktlista ;) /Cissi

2007-09-24 @ 11:02:41
URL: http://nudlan.blogg.se
Postat av: Nudel

Men tusan! Jag kan inte lägga dig i min lista. Finns ingen ikon att trycka på. Bra för att du inte har bild på bloggen (listen till höger) ;(

2007-09-24 @ 11:15:37
URL: http://nudlan.blogg.se
Postat av: Nudel

Det är halvkrångligt ;) Du du loggat in och det står.. *översikt *nytt inlägg *ta bort blogg Så kollar du längst upp i fältet ovanför. Gå in på PROFIL (3:e från vänster), Sedan står det "ALIAS" och nedan står det "FOTO/BILD". Där laddar du upp en bild som sedan kommer att visas som min bild, i sidan på bloggen =) SEN kan jag lägga in dig i min kontaklista. Det kommer upp en logga då man lagt uen bild.. Helt skumt att det inte kommer upp utan bild men men =p

2007-09-24 @ 20:30:54
URL: http://nudlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback