shoppar dag

Ja idag har man shoppat.men bara det nödvändigaste. Är dyrt att leva. har ju storhandlat och vi prövade nya ica maxi i birsta idag för os e prisskillnaden. och visst lite dyrare var det men inte många kronor och det får man igen på att det är en mycket mysigare affär så man trivs där. Är ju kul o gå o handla nu. sen är de bra med shop express för då ser man hur mycket man handlat för så då handlar man inte mer än onödan.  En till bra sak är att dom har nalle phu blöjor;) så gissa vad gumman har nu;) men dom funkar inte lika bra på natten som willys så vi byts av lite=) Kunde inte låta bli då dom var billiga idag=)

Ja mamma har varit barnvakt hela dagen nästan. så när vi kom och skulle hämta henne så hade hon nya kläder på sej=) min kära mamma hade bara råkat köpa en tröja och ett par byxor med nalle phu på;) stackars gumman hon kommer HATA natte phu som stor. men då får de var amitt fel

har letat papper till tackkorten idag men hittar inga=/ hyfsat sur det enda jag hittade kostade typ 400 kr för 100 ark och jag behöver inte 100 ark bara 15! fatta. gahh blir galen men får fortsätta leta. måste ju få iväg dom snart så inte folk tror man glömt dom.

Ja imorgon ska man på banken och dåå ska som sagt svärmor vara barnvakt. får nästan dåligt samvete av att vi har barnvakt så ofta. eller ofta har typ haft det 4 ggr sen hon föddes. men endå känns mycket nu bara för att det blir 2 dagar på rad fast imorgon är det bara 1 timme det handlar om men endå! känns i mitt mammahjärta! men ja vet att hon har det bra.

Ja nu sitter gumman och sover på thomas arm han ser på tv och jag sitter här. ska snart gå in o plocka upp dom sista matvarorna. lämnar oftast torrvarorna tills ja får lugn och ro och kan konsentrera mej på att få in dom rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback