En härlig dag

Ja idag har jag haft en härlig dag om man bortser från tandvärken=/ Skulle träffa Simone idag hade vi bestämt och då hon äntligen får tag på mej runt 12 kände ja nej jag far ingenstans har tagit starka grejer idag nämligen. Skickade sms med att hon gärna kunde komma hit och en ;) sån efter då det typ inte är någon som har åkt hit ut. hon säger då att hon inte hade någon bil idag men kunde åka buss. Då tappade jag hakan. Och visst hon var jätte välkommen=)

Kom ut hit ill 14.30 och då satt vi oss och fikade, hade riktigt trevligt. vi är lika bra på att prata båda två så vi babblade lite för mycket;) KOm iallafall på iden då hennes anders skulle hämta henne att jag kunde ju bjuda dom på middag;) sagt o gjort vi åt en mycket god middag tyckte jag. strips och hamburgare;) haha Pratade massor.

Vet ni vad det bästa var? Thea har lite svårt att gilla andra människor på djupet och efter bara typ 10 min var thea kär=) Satt fast i Simone hela dagen. vart jätte ledsen när hon åkte på kvällen.=(

Vi ska troligen bada på lördag och går allt lika bra då så ska ja nog fråga om barnvakt någon kväll o se hur det går då. hon sa själv första gången typ vi träffades på birsta att hon kunde vara barnvakt. och idag sa hon det med;)

finns 2 personer till förutom mig och thomas som hon är så med just nu och det är hägge och Rigmor=) Är skönt att se henne så avslappnad=)

här kommer några bilder=)


sötisen busar=) med byxor på huvudet;)



vad har jag på fötterna??



sötfia=)




suddig men hon hjälper mamma att diska



en trött och skitig thea=)

Nä nu blir det att leta fram lite räkningar som har kommit lika bra att betala dom inatt då det kommer in lite pengar.

Kommentarer
Postat av: svärmor

Jag tycker om henne jättemycket oxå.

Farmors lilla goa prinsessa....

2008-12-11 @ 05:03:17
Postat av: Camilla

Hallå grannen!



Har Du haft besök av någon som ska göra någonting med Din EL igår... Om det var en lång och mörk kille så var det MIN BROR...



Ha ha...

2008-12-11 @ 09:16:47
URL: http://gevalium.blogg.se/
Postat av: gustav

vad mysigt det låter :) och simone skulle vara en kanonbra barnvakt vill jag lova!

2008-12-11 @ 20:14:51
URL: http://gkibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback