Förlåt

Ja förlåt för mitt dåliga bloggande i helgen, har jobbat som en gnu! Sen när jag kommer hem är man helt slut o bara vill lägga sej o sova. så i lördags hade vi frömmande som såg på film så då gick ja o la mej innan filmen var slut,

nu försöker jag fåtag på Johanna och Sara. Måste boka in ett möte och kolla vad det finns för andra möjligheter för mej att studera. måste få det gjort men blir tyvärr inte gymnasiet som det ser ut, jag som trivas som fisken i vattnet=/=/=/ FAN men men ska räkna hit o dit o sen får man se vad det slutgilltiga blir. Vet att kära M också kommer bli ledsen då.

Nä nu ska ja ta med mej telefonen och min halsbränna och lägga mej i sängen igen. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback