God Jul=)

Ja god jul på er alla från oss=)

Igår var det en rolig dag. men den gick för fort. vart birsta på morgonen, sen vartdet hem o hämta svärmor och sen hit hem o fixa mitt hår * måste färga det 1 gång till innan ni fr se det* Sen bjöd vi på kycklingwok=) mums säger jag=)

Sen vart det städning, han kalrt med allt utom golven. hade hunnit med dom också men ville inte dammsuga så sent. Så 900 idag åker snabeldraken med dess moppfölje ut=) Sen är vi klara=)

Emelie och Hägge var här igår och såg på uppesittarkvällen. vi vann inget men vi spelade iallafall=) Trevligt tyckte jag vi hade det.

Nu står thomas i duschen, sen ska han raka sej o på med finkläder. Sen blir det min tur. Hoppas mina byxor hinner torka. Fick hänga dom på elementet ett tag.

Sen vid typ 10 kommer min familj hit o äter lite gröt o skinkmacka. Sen blir det monica med familj runt 12 och då kommer även pertti och Kaisa och ska lämna paket till dom små=) När Pertti har åkt ska ja ringa svärmor så kommer hon =) Sen är vi vårat gäng=)

Nä nu måste ja ta o duscha jag med och försöka få till  mitt hår på något sätt;) Sen ska allt förberedas inför ieftermidda då vi ska äta =) MUMS

men som sagt

GOD JUL ÖNSKAR VI TILL ER ALLA=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

God Jul.

Ska bli kul att få fira Jul med er alla.

Kram Svärmor

2008-12-24 @ 08:48:50
Postat av: Camilla

GOD JUL från i huset bredvid...

2008-12-24 @ 13:33:49
URL: http://gevalium.blogg.se/
Postat av: gustav

god jul från mig till dig och din familj :) vad underbart det måste vara att fira jul med små i familjen.

2008-12-24 @ 22:04:18
URL: http://gkibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback