Tokig??

Ja jag tror jag har blivit tokig. går runt här med julmusik i öronen och påtat på och hjälp klockan är bara 7.30 nu! hjälp när började jag egentligen? Nu sitter jag här och ska ta en paus och äter en lussekatt med ett glas julmust haha=) Fin frukost va;)

NU är hela köket klart *läs förutom golvet* Så det är skönt. är det rummet som alltid tar längst tid. visst kommer måste diska o sånt efter middagen o sånt men endå mycket bättre än innan. skurade tom skåpluckorna. Theas stol blänker! visste inte att den kunde vara så bokfärgad;) fick bort massa vände tom på stolen=)

Badrummet är också färdigt=) eller ja det ser kaous ut men det är pga all tvätt. ska tvätta ikväll nämligen=)

tänkte väcka upp mina 2 älsklingar om 1,5 timme. då ska jag vara så klar så det bara är att bädda sängarna och dammsuga, torka golven. Har ju nu under morognen kommit på att jag har ärenden ut till birsta. FAN får se till att vara där prick 10 då dom öppnar. men går nog fort=) är bara typ 4 grejer varav 3 måste fixas innan jul haha.

nä nu känner jag hur tröttheten kommer över mej så lika bra att fortsätta direkt

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du måste vara sjukt morgonpigg :D

2008-12-26 @ 15:45:40
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback