¨Ännu en ny dag

Ja dagarna springer iväg så jag vet inte vart jag ska ta vägen. NU är det fredag och jag sitter på skolan och har rast. ska snart ha mentor. Har haft matte och kök redan.

idag efter skolan blir det direkt att dra upp till farmor=) ska bli så kul att träffa henne igen det var så länge sen. Hon fyllde nämligen 70 i onsdas så då måste man ju fira henne=)

Imorgon blir det hmm att ta det lungt tror jag. finns lite att städa och känns som det är något annat jag ska göra också. men får se om jag kommer på det.

Timmarna på jobbet verkar lösa sej. ser ut som jag är uppe i 49 men vet inte det visar sej snart. hoppas schemat kommer snart. blir galen av att gå och vänta han skrev astt det skulle komma igår. men vem är förvånad? det är ju våran resturang vi pratar om.

På söndag ska jag jobba=) HURRA säger jag känns som en evighet sen. Är kul att jobba när man väl kommer dit och börjar jobba. Men innan känns det motigt.

Nä nu blir det att försöka få lite ro i huvudet allt bara snurrar jag jag vet varken ut eller in.

Tack Johanna för att du orkar med mej och ställer upp så¨bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback