Förlåt

Ja det är det enda jag kan säga. Har haft fullt upp så har inte haft en tanke åt bloggen=/ och dom få gånger jag fått för mej att skriva så har det alltid kommit upp något.

men får skylla på att jag inte vill att min svärmor ska ha för mycket att läsa ikapp;) hon kom till sverige igår kväll igen.

Ja hur har veckan som gått sett ut. jobbade 12.5 timme  i lördags det var jobbigt! Men gick super bra . bara göra det bästa av situtaionen=) började 10-30 och slutade 23=) Sen söndagen skulle jag jobba 11,30-15 kändes skönt med en kort dag då kommer arbetsledaren o sa att han ändrat mej till 12-20;) så det vart 8 timmar till där=)

Sen måndagen skulle jag gå till skolan. KL 0900 ringer Janne och väcker mej o frågar om ja vill jobba. självklart vill ja jobba.han sa att ja kunde börja 12-17. Ser thomas kl 16 utanför jobbet då vi ska på kalas sen. börjar fundera på när ja igentligen slutar och kollar med arbetsledaren *är en ny nu* då säger han 19!?!?!? ja vi hade diskutitoner om det men det slutar med attja går upp o ringer o ändrar alla planer och jobbar till 1830.

Sen dess har ja inte jobbat. ska jobba ikväll o imorgon.

Idag är det skolan.men mitt huvud vill inte som jag vill. Får gå dit och gå på samhälle, skriva ut lite papper och sen gå hem igen om det inte blir bättre.

Nu blir det sängen för mig ett litet tag;) ska bara gosa o pussa på dom ja älskar lite=)

Vart sur på t imorse igen. JAG MÅSTE FÅ SNOSA ÄLSKLING ANNARS FUNKAR INTE JAG!!! hhaha han är smart så han har insett att snozning inte är nå bra men ja måste få ha min dagliga halvtimme.

hörs förhoppningsvis ikväll=)

Kommentarer
Postat av: svärmor

Hej

Vad bra att du tänkte på mig så jag inte behöver

läsa ikapp så mycke.skratt



Tack för att ni kollade till lägenheten.

Skönt att vara hemma igen.

Vi har haft det superskönt i 10 dagar ...

+ 30 grader i skuggan varje dag...

Ljumma sköna kvällar på balkongen..

Hoppas vi ses snart..

2008-11-07 @ 11:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback