Sängen nu

Ja ja kom ju just på att det snart är måndag och det betyder att tisdagen kommer snart då blir det att fara iväg. ska fixa iordning sovrummet då. KÄnner det nu när vi fick en super lön och äntligen har hittat en lägenhet vi trivs is å är den ju bara en tvåa så får man göra det bästa. Just nu så hamnar alla saker huller om buller som är theas så hon ska få en expedi hylla tror jag det är med backar i så ska vi hennes saker i dom. och sen får hon ny säng så hon får en för sin längd. kommer även köpa bord/stolar som hon kan ha här i vardagsrummet efter väggen då hon älskar att måla och inte alltid vi har "tid" att sitta i köket med henne. blir även n fotölj men den ska också vara här inne.

ska även leta en nattlampa, tror hon är mörkrädd=/ hon vaknar jämt om nätterna o skriker i panik. inte samma sak om det finns en lampa så ja jag vet inte.

är så glad att jag äntligen hittat en lägenhet jag trivs i, synd bara med grannarna men det är sånt man får ta. Tänkter fortsätta klaga om vi märker att dom fortsätter. Synd bara att detta är en 2a skulle behöva en 3a nu med alla theas leksaker. så på tisdag när hon är på dagis så ska jag ta fram en kartong till och rensa bort mera. har märkt att hon leker med några grejer bara och vi har inte plats med allt.

känns som ja klagade i detta inlägg? men vet inte nu blir det sängen så det snabbare blir måndag och sen tisdag.

är en fullspäckad vecka nu som kommer

Kommentarer
Postat av: Camilla

God morgon!



Det var ju inte kul att höra med grannarna.. Är det det dom ovanför Dig??? Fortsätt att klaga det gjorde jag men till slut så blev det att JAG flyttade i stället för TIMRÅBO gjorde inte så mycekt. De nya som bor i min "gamla" lägenhet ska också flytta när dom tom har blivit mordhotad...



Ha det gott!

2008-11-24 @ 08:10:28
URL: http://gevalium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback