sjuk=/

Ja jag är sjuk elelr förkyld är rätta ordet=/ vill inte svättas o fryser om vartannat o så är det hela tiden. har försökt bädda sängen och  vikt tvätten men efter det så bara rann svetten av mej. så ja det går inte som ja vill.

schemat har fortfarande inte kommit ut=/ bara timmarna och dom stämmer inte hoppas jag. för stämmer dom så ska jag jobba 18 timmar på 4 veckor. är jag verkligen så dålig? Ja j vi får se det verkar ju komma upp snart.


idag blir det att bara ta det en lugnt. men kompis som vi skulle träffa hade glömt det och hittat på andra saker., vart lite less men men. så nu blir vi bara hemma kanske bäst med min förkyldning.

snart kommer thea skrot hem från dagis=) hurra saknar henne så mycket. då blir det att försöka städa klart här hemma har panik över alla saker *och då ser det bättre ut än för 2 veckor sen;)* håller fortfarande det riktigt städat och det är så skönt/kul att slippa ha städandet över sig.

just ja ja ha inte berättata tt vi ska få nytt badkar och ny toalettstol=) jippi. våran toalettstol stål och droppar dygnet runt är störigt då det knappt går att spola då det aldrig fylls på med rätt mägd vatten. sen så har vi bara duschkabin. ska bli så skönt med ett badkar igen=)

nä nu blir det att laga min bh i kanten innan thea och thomas är hemma.

pok

Kommentarer
Postat av: gustav

jag är också schemalagd på 18h so far men det är ju så dom gjort förut (bara lagt början på månaden och sedan lägger dom ut resten senare). så vi får se imorgon. vi borde klara oss bra :)

2008-11-19 @ 16:48:24
URL: http://gkibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback