städar för fullt

Ja idag tog vi en städdag. skulle igentligen ta den imorgon men då jag vart hemma idag tar vi den nu. har kört hela badrummet *inklusive avlopp* hela köket med skåptorkning och allt. det behövdes=) Håller nu på inne i vardagsrummet har rensat i bokhyllan och hjälp är det så en bokhylla ska se ut? ja fick plats iallafall. har även rensat databordet och hyllan ovanför. man samlar så mycket skit.

nu somnade äntligen thea efter en hård kämpardag för henne så då blir det en paus i stadningen hon vaknade till när min tele ringde och det betyder att hon inte sover djupt så då vågar jag inte fortsätta. Har lite kvar här inne som dynorna som ska bort och soffan som ska dammsugas/skuras. ska även dra fram sofforna så vi riktigt kommer åt.

får se om vi hinner med sovrummet ikväll. det är värst där inne. Annars blir det imorgon. där kan man iallafall stänga dörren;) Ska nämligen iväg o äta middag hos grannen=) och då kan ja ju inte städa;) Så vi får se hur länge man blir där och sånt=)

Igår kom grannen förbi och vi skulle se på film. men det vart ingen film såg först på idol sen vart det varma mackor i köket med massa prat o sen idol sen hmm tror ja att jag satt mej vid datorn. vid 23 kom thea uppknatandes igen så då var det bara att köra ut han och lägga sej med henne efter ett tag.

Nej nu blir det till att börja göra det jag kan göra här inne innan hon vaknar och hägge ringer,

Ha en bra kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback