5 kilo lättare på 5 min

Ja nu ikväll har jag gått från att ha mått piss i 2 dagar riktigt till att bli 5 kilo lättare. det löser igenltigen inte allt men just löser det allt! TUSEN TACK NI 3! Jag skulle göra samma sak för er. Men lite dåligt samvete har jag allt endå.

Ja det vi pysslade med sist var att städa hela lägenheten åt dom=) såg hur glad dom vart när dom kom hem=) Alltid skönt att komma hem till ett nystädat hem. mest när vi bor så många här så behövs det städas ofta! och är man alla som städar springer man bara på varandra.

Jag vill inte åka hem, önskar jag kunde bo i denna lägenhet med dom i 22 dagar till! men de vet ja att då skulle dom bli galna på oss;)

Ler på riktigt nu på både insidan och utsidan. tror det syns.'


Just ja vi var iväg o badade idag med thea. det var ingen hit. hon frös och höll fast i mej som en igel vägrade släppa mej så efter 20 min så gav vi upp.,. men sen när vi hade klätt på och allt då sprang hon iväg och skulle bada.. tokiga thea. Behöver ja säga att hon inte fick det;)

Nä nu ska ja se mer på tv och vara social  här.

Du spöke som bor här lämna tillbaka alla mina strumpor, tröjor och byxor NU!!! Måste ha mina kläder NU!!!

Puss o kram o sov gott ni där ute för det ska jag verkligen göra idag.

Kommentarer
Postat av: Seb med familj

varsågod våra godingar. Finns här ALLTID för er.



jadu, spöket.. Han måste lämna tillbaka mycket! ;)

2009-04-02 @ 22:35:25
URL: http://Ourson.bloggagratis.se
Postat av: Erika

Vart ska man skicka bilderna då =)



Åh låter som ni har fullt upp, roligt ändå, men vi kommer att sakna er här ute.



Sköt om er!

2009-04-03 @ 21:18:34
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback