äntligen färdig och börjat fundera på namn

JA nu är det packat eller ja allt utom duschsaker och sånt som jag kommer behöva imorgon på morgonen=) så blir det sen är jag helt färdig. fick tillslut plats efter lite hjälp av thomas. haha tänk att man ska ha så mycket med sig! Kan inte komma på när jag ska kkliva upp imorgon. Ska duscha fixa mig och fixa fikat som ska med sen är jag klar så borde inte ta så lång tid men man vet aldrig. Får se när klockan ställs på och vilken tid jag verkligen kliver upp;) haha har tur så får skjuts upp fast med våran bil=) Vågar inte åka buss upp första gången.

Har pratat namn nu med grannen. tankarna far igenom huvudet men tycker namn är så svårt! Hade jätte svårt med namn när ja väntade thea. var bara Willmer som gällde. så det känns det fel att ta om ja får en pojke denna gång.

Men mellannamnen på kille är klar iallafall. Sen har jag förslag på tjej mellannamn och thomas kommer inte med något annat men man har många veckor kvar att tänka på=) Men tittar det ut en kille denna gång så blir mellannamnen Ulf Owe eller Owe Ulf. Haha ingen aning om jag tycker det passar riktigt men ingen av oss vill ge oss haha=)

undra när jag kommer somna ikväll;) jag tror det blir väldigt sent. vilket jag lär på ångra imorgon men då lär jag somna utan problem på kvällen sen.

Nej ha de super nu ska ja krypa tills kojs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback