Äntligen fått tiden=)

Ja äntligen kom jag ihåg att ringa till Ludmilla.=) Så nu har jag fått mitt datum=)

Den 21/9 Rul på sjukhuset
Den 2/11 Bm besök
Den 24/11 Ul hos Ludmilla.

Sen ska ja få ett till i v 35 också om jag vill  ha=) Får se hur jag gör. Nu börjar allt kännas verkligt. Såg hur magen rörde sig igår. Brukar röra sig itakt med hur jag rör mig men inte denna gång haha. Tyvärr hade ja inte kameran i närheten men thomas fick se det iallafall=)

Nej nu ska ja leta recept på porterstek. Blir en sån här hemma idag=)

Kommentarer
Postat av: Sara&seb

OJ! i vecka 15+ och lillen är så stark?! Inte ens min som sparkar på som attans syns det utanpå.. :) Roligt.

2009-08-31 @ 19:34:26
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback