Donar på

Ja nu på morgonen har varit på city gross och handlat. Köpte till porterstek. Ska bjuda Linda på det=)

Nu har vi städat i alla rum utom thea + badrummet. har dom kvar nu innan jag ska dammsuga och thomas skura av alla golv. Men först ska thomas ut med lite sopor och leta lindas vita påse=/ den är spårlöst borta. Hoppas den är med bara att den ramlat ur i bilen. Annars blir jag ledsen=/

Thea har blivit jätte duktig att gå på pottan nu=) Hon både kissar och bajsar där nu=) Bajsar hon i blöjan märker man hur hon tycker det är obehagligt. Så har det inte varit förut. Mammas stora tjej=) Tror faktiskt hon är så redo att vi kan börja bege oss ut på äventyr utan blöja. Just nu tas den på såfort vi åker hemifrån haha=)

Nu verkar det som thomas äntligen får hjälp av arbetsförmedlingen med en RIKTIG praktikplats. Inte bara nå konstiga ställen. Dom skulle återkomma idag till honom så får se vad hon säger. Hoppas hon säger här har du nummret dom har en ledig plats.=) För isåfall så får han den och då kan vi äntligen få in en vardag med rutin=)

Har funderat massor på vilka tider thea ska få gå på dagis nu när han kommer ut på praktik. Och tror jag med hjälp av Linda bestämde mej imorse=) Hon får gå alla dagar i veckan så jag verkligen hinner med mig. HAr ju som sagt fler ämnen än jag trodde. Dagarna kommer också bli lite längre än jag tänkt men dom är inte långa endå! Tycker inte jag iallafall.

Nej nu ska det fixas i theas rum så man kan dammsuga av hela lägenheten! Skriver mer sen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback