Främmande nu sängen

Ja nu har man haft främmande, först kom hägge och åt mat här. som vanligt var inte maten klar när han kom haha=) men gott var det. sen kom även Linda hit. Vi pratade och vek all tvätt jag hade;) nu måste jag ta tag i sovrummet en gång för alla. få ner ALLT i förrådet och få trivas! Får se vad jag hinner med på tisdag och onsdag.

Vart god kycklingwok till midda. sen blev det laxmacka och efter det kladdkaka! Tur jag åt mycket macka så jag inte fick i mig så mycket kladdkaka. haha

Idag fick thomas det roliga beskedet att han inte får träna på hela veckan. får börja nästa vecka om allt känns bra. Han har fått en spricka i revbenet=/ Men men sånt som händer haha. Hoppas bara han ska slippa få ha ont.

Måste ringa ett samtal imorgon som jag skjutit upp länge! drar mej då jag inte vet hur jag ska säga det jag vill haha. Alltid lika svårt.


Vill börja förstå nu. Vill förstå allt. Det är faktiskt något där. Där inne i min mage. Varför kan jag inte förstå?? Nekar bara för mej själv. Måste börja förstå snart!

Kommentarer
Postat av: Sara&seb

Idag när jag kände lillsnooze så väl så insåg jag nog. Tårarna kom fram. Det är en liten därinne. Jag hoppas jag får behålla denna känsla. Men rädslan kommer alltid finnas oavsett om jag är i vecka 16 eller 35! tyvärr



Kram på dig gumman! Snart så förstår du!

2009-08-17 @ 22:12:18
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback