full fart inget lugn!

Ja så är det här nu. ljudnivån på 3 ungar är inte att leka med då den enda trissar upp den andra och den andra fortsätter o sen börjar den tredje ännu mer! Men börjar få fason på det nu!.

Igår var vi på affären, ner till stranden och i stan. sen åt vi goda kräftor och drack gott på kvällen. Riktigt mysigt.

Barnen sover otroligt bra. vid 20 är det släkt och vid 8 vaknar dom=) men då är det full fart därimellan istället. igår sov thea inte ens middag så hon var riktigt grinig på kvällen.

Idag vet jag inte vad vi ska göra. gubbarna är ute med thea och william och ritar just nu. vi vilar här inne. Ska gå och leta fram min mobil nu.

Skriver mer imorgon när dom åkt. Kommer vara riktigt tyst här hemma då kan jag tänka mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback