Gårdagen/dagen

Ja igår var det selånger som gällde på dagen. var dit med L. Thea åkte karuseller och tyckte det var RIKTIGT roligt. slogs när dom tog slut och hon inte fick åka mer! Tom berg och dalbanan åkte hon! Tack L för du ställde upp;)

Fick lite brottom på slutet då ja insåg att klockan drog iväg. Skulle Ut till timrå till N som hade fyllt 20. var middag/pyjamasparty. Kom dit fick jätte god salladsbuffe. Sen paj på det och sen massa gotta haha. Fick inte i mej nå mycket då jag åt massa sallad=) Har ju blivit nyttig;) Kvällen vart som jag hade tänkt mej och jag sov över!!! Det var det inte många som trodde om ens någon haha. Somnade halv 3 i natt och vaknade 7 haha. är inte pigg idag!

Då vart det god frukost och massa prat sen vid 11 for vi hemmåt jag och S. Hon gillade pressenten starkt! det var roligt.

Sen jag kom hem har vi typ bara myst!!! förstår inte hur jag kan ha saknat henne så mycket på 1 natt haha. Var inte roligt.

Nu Tvättar vi och ska laga mat. måste bara se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback