Gör mig frisk!

Gör mej frisk nu någon!! Håller på att gå under. näsan rinner, nyser, halsen dunkar, febern har krypiti på=/ FAN. Hatar att vara sjuk.

Thea liten är inte mycket bättre än mej just nu=/ febern vägrar lägga sej och hon är jätte täppt. Hoppas vi är friska tills på onsdag då hon ska börja på dagis igen=)

Igår var jag ner på vc i stan med thea då dom ville kolla halsen och örona då hon är väldigt skrikig. Var inget än men örona var påväg tydligen. så vart hon inte bättre skulle ja ringa på månda och kolla.

Stötte på Linda i stan sen när ja väntade på bussen. Thea liten sov i vagnen och hade nyss missat första bussen så bestämde mej för att följa med henne och se på båtar tills nästa buss kom. Thea vaknade efter ett tag och var helt såld. haha hon var sur när vi åkte hem så fort. Men lillhjärtat är ju dålig=/

Idag ska ja ta tag i theas garderob som jag skjutit upp LÄNGE. Är inge roligt att ta bort allt men ligger kläder i 86 kvar och 92 med för den delen. Haha Mitt lillhjärta ska ju ha misnt 98 på byxor och långärmat ska det vara minst 104. helst 110 för då viker ja bara upp ärmen lite så sitter den perfekt. Men 116 blir stort vad mormor än tycker;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback