hemma igen!

Ja nu är man hemma. Borta bra men hemma bäst. Hade det inte varit för att jag var på skolan hade jag garanterat klara av att stanna flera dagar hos svärmor utan att det hade kommit någon hemlängtan. NU kom hemlängtan och vi kom på att vi ska ha Ackebus imorgon=)

Köpte en jätte fin grej till L där uppe. Hoppas hon tycker den är lika fin som jag tycker haha=)

Skolan gick jätte bra! Kommer bli riktigt bra där uppe. Behöver 1.5 år på distans där för att jag ska få min behörighet. Men Lutar åt att jag kommer läsa 2 år då jag nu ska bli mamma mitt upp i allt=)

Nu ligger Thomas och nattar skruttan och jag tar mig ikapp på firstclass om allt som skrivits i helgen. ÄNTLIGEN fått ner den på min dator. Sitter och funderar vilka ämnen jag kan läsa FORT FORT FORT och endå förstå haha. Tror det är Engelskan och Matten. Tror även det är dom ämnena som man kan läsa själv också. Skulle vilja vara klar med så mycet som möjligt innan jul haha=)

Kommer skriva mer ikväll eller imorgon är ganska mycket trött just nu så ska bara ta det LUGNT!

Imorgon ska thomas få ringa=) Hoppas vi får ett JA då för då händer det roliga saker om 4 månader kanske=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback