Nu kryper nerverna på!

Ja nerverna kryper nu fram i en väldig fart! Håller på att kryper ur skinnet. men bara man kommer upp och blir varm i kläderna så kommer det nog bli bättre! Det jobbiga blir att jag ska sova utan min skrot=/ KOmmer klara det galant men det är jobbigt endå! tror det kommer bli bra med skolan där uppe just då jag ska göra allt på distans! Ja förutom dessa 2 dagar i månaden.

Var mysigt hos L som alltid! thomas färgade hennes hår;) får se hur det blir;) Nu kommer jag inte träffa henne på 5 dagar=/ Tomt tomt kommer det vara!

Nu ska jag ta och skriva klart listan till thomas. Han ville ha en sån så han fick med sig allt när han åker uppåt! Ska bli kul och se om vi hittar dit haha.

Höres ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback