Ny dag nya tag!

Ja så blir rubriken även idag! Kan inte förstå vart tiden tar vägen. Tycker varenda dag går framåt i en väldig fart! Många dagar mins jag inte ens! Förstår inte. Imorgon är det iallafall september! Fick en chock när jag insåg det. Tur julklapparna har börjat handlas;)

Nu är det klart att vi har barnvakt på freda kväll så vi kan gå ut och äta=) frågan är bara vart vi ska äta. Kan inte förstå att vi snart varit gifta i 2 år!! Som sagt tiden går för fort.

Idag får vi se om det blir en promenad mitt på dagen med grannen. Sen ska jag försöka mig på att träffa Linda. får se om hon har tid. Vi har ju paket till henne=)skriver det enbart så ofta för att hon ska bli nyfiken;) vet hur hon är:)

Nej nu blir det mys med thea i sängen till Nalle Phu sen Musses klubbhus. Sen blir de frukost och lite städning innan dammsugaren ska fram igen!

Skriver sen


Kommentarer
Postat av: Sara&seb

Jo det är en person, vill inte säga vem! Lite små less bara på folk som inte vet vad dem pratar om.

2009-08-31 @ 09:00:24
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback