Snart Åka iväg och laga mat

Denna dag har det hänt massor på! Var iväg och köpte ett babygym imorse. hittade ett på blocket som är prec sånt som vi ville ha och hade med thea. kostade inte ens många tior så jag tvekade inte.

sem mötte jag tina på birsta vi surrade lite och hade trevligt. Gick in på vero moda som har börjat med mamma kläder. hittade självklart en kjol och ett par leggins. åkte hem och dom stannar här hemma trotts priset. nu har jag 3 ombyten som gravid.

Nu är disken i maskinen och lägenheten städad nästan helt. ska börja packa ikväll och hjälpa gubben med all hans packning. vi åker ju direkt till svärmor på fredag=) kan bli roligt och se om man hittar till skolan.

Min rygg mår inte bra men det får jag stå ut med=)

Nu ska vi gå och hämta skrutt på dagis sen blir det att åka och handla mat på affären.  sen hem till linda och laga maten och äta=) Lax ska vi fixa=)

Måste ringa skolan också och fråga om imorgon. ska iväg på kvällen och middagen är 2 korvar med bröd. måste se om man kan ta med sig något eget också. Min gravidmage kalrar sej inte bara på det. så hoppas man kan ta med sej typ 1 sallad ut.

Nej nu har ja inte tid att sitta här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback