svimmdag

ja idag har jag haft svimmatacker. Inte skönt för 5 öre. så all städning jag ska ha gjort har jag sjutit upp tilll imorgon får klättra på väggarna idag istället.

Theas dagis gick super bra idag!! Så kul när man kommer dit och hör massa beröm. insåg även att theas dagisfröken har haft mig när jag gick där. haha även en annan där har haft mig ganska komiskt;) Hon sover nu i sängen då hon inte ville somna på dagis.

när vi hämtat henne for vi ut till kvissle och handlade. jag ska INTE gå i den butiken själv, hittar inget! springer runt som en yr höna. men fick ihop det jag skulle ha och lite frukt.

Vi hämtade acke i samma veva så nu har vi ackebus här=) Han sitter och myser med thomas i soffan.

Vi ska få besök om 1 timme av theas gudfar också. det blir roligt. Ska laga lite mat och bjuda. hade planerat maten redan och det blir så mycket mat så då får man passa på att bjuda haha.

Igår var grannen ner. Hade en trevlig pratstund med henne.

Mitt tangentbord vill som jag vill HURRA jag kan äntligen blogga igen!

Nej nu ska ja städa lite iallafall

Kommentarer
Postat av: Sara&seb

hehe vilket tagentbord=) hahah

2009-08-17 @ 19:39:50
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback