Testar

Nu testar jag blogga. om jag helt slutar skriva är det för mitt tangentbord dom sista dagarna börjat skriva egna bokstäver på blogg.se så är riktigt less! Men är bara här haha. Gubben ska kolla virus imorgon.

I veckan har det hänt mycket! Thea Bus har börjat på dagis! Det går super bra. Första dagen sprang hon och lekte för sig själv, andra dagen sprang hon ifrån thomas och började leka med alla andra barn och efter 45 min idag fick thomas gå hem då hon sa hejdå haha! På måndag ska hon gå heldag själv. får se hur det går men jag tror det går bra=)

idag var jag på min efterlängtade inskrivning. Allt såg bra ut. hade ett jätte fint järnvärde. Det enda hon reagerade på var vikten. Men när jag förklarade mitt illamående så var det lungt. stod på -2,5 kilo sen sist jag var där den 25 juni. Och nu har jagäntligen gått upp 4 kilo också haha.  Det går fort åt båda hållen!

Har varit mycket med L och A. Är så mysigt med A och roligt/trevligt med L. Tycker det är synd att det tog så många år innan vi träffades haha! Theabus är även kär i F haha. RIKTIGT kär så hon dukade häromdagen åt F trotts att han inte var hemma medans L inte fick något. Ni som inte vet vem jag pratar om så är A en hund;)

Nu idag var jag på stan med L sen for vi på marknaden. Lesnade ganska fort=/ men ska dit imorgon med L. Sen på kvällen ska jag bort.

Nu är jag i v 14. Men kan inte slappna av riktigt endå och förstå... FAN vill förstå och fatta

Nej nu ska ja lägga mej i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback