Vad kommer denna dag sluta med?=)

Ja unda hur denna dag kommer sluta. Ligger i sängen nu och har varit vaken snart 1 timme. Kan inte somna om då jag drömde massa drömar inatt=/ Vågade inte somna om efter den sista. Så får ta en tupplur mitt på dagen istället.

Idag måste jag leta fram väskor och packa! Ska packa det hjärtat och thea ska ha med sig på fredag och det jag ska ha med mig imorgon. Det blir skola imorgon för min del=( FÅr se om det blir Thomas eller S som skjutsar upp mig. Tror inte det är helt bestämt. Känns som att börjar inte jag packa blir det inte allt gjort för thea bus kan busa till det riktigt haha=)

Börjar bli nervös inför skolan. Så mycket nytt folk och allt som man inte känner. Det ultimata vore om man hittade någon/några till från sundsvall med som som är villiga att pendla. För då slipper man kostnaden för boendet. Är man några är det billigare att åka hem på kvällen och dit dagen efter.

Nej nu märker jag hur det börjar röra på sig mycket här brevid mig=) dags att stänga av denna och mysa med skrutt=)

14+6:)

Kommentarer
Postat av: Sara&seb

Jag har också drömt massa LÄSKIGT inatt. Fy=(

2009-08-26 @ 08:42:36
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback