Bus kläder är tvättade!

Japp nu är bus kläder tvättade! Kändes så grymt konstigt och overkligt när dom hängde på linorna, dock endå så underbart! Det var då ja insåg hur grymt mycket kläder i 50/56 vi har nu haha. Tror inte ens allt kommer hinna andvändas! Oj det ska andvändas känns konstigt!

Imorgon ska ja ringa Mvc och rådgöra med dom. Eller nej inte rådgöra prata med dom om en sak. Kan hända att jag ångrar mej sedan men tror inte det kommer hålla att ha det såhär, visst är bara 3 ggr men det är inte bara om de inte funkar.

Har börjat fundera på förlossningsväskan/bbväskan beroende på vad man kallar den. Borde nog se till så jag kan packa den snart. är ju "bara" 1 månad kvar sedan vill jag ha den färdig. Frågan är vad som ska ner och om ja behöver handla nå mer än mysbyxor.

Vad tyckte ni var viktigast i eran BB/förlossningsväska? Och vad hade ni kunnat hoppat över?

Kommentarer
Postat av: 'Frida

VI var bara kvar 30 timmar..

Vi hade väskan full, men använde en bråkdel.



Viktigt:

mysiga bebiskläder + mössa (och vinterkläder så klart!)

GODIS, COCA COLA!

Mysbyxor till mamman.



Äsch. kommer inte på någe viktigt /oviktigt.. men GOOOODIS är viktigt ! :D

2009-12-14 @ 07:00:34
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: tina

Massor med kläder till mamman själv som mjukisbyxor och tröjor men även underkläder, jag ville byta kläder varje dag så man känner sig frächsare. Sedan får man inte glömma kamera och massa godis:P

2009-12-14 @ 13:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback