Dags att barnsäkra Theas rum?!

Ja nu känns det som jag måste barnsäkra Theas rum. Hur man nu gör det! Haha jag har hållt på och plockat i lägenheten och hon har lekt snällt på sitt rum. Men det blev tyst, gick in och kollade då sitter hon på sin vita Bokhylla/ byrå! Vi pratade om det och jag lyfte ner henne och allt. Fortsatte med mitt och hör hur hon blir tyst igen. Jaha nu är hon där igen, kommer in på hennes rum och hon är bort?!? Vart har hon nu tagit vägen. Ser att garderobsdörren är öppen. Då har hon klättrat in dit med ett puzzel och bygger!!! Hur kan man ens komma på det?!?!

Inte meningen att jag ska städa. Så nu får ja komma på ett sätt att barnsäkra theas rum istället!!!!

Fröken bus rätt igenom=)

Kommentarer
Postat av: Frida

hua.. det där oroar jag mig för.... När Arvid börjar klättra på ALLT... hua.. tur han inte fattat det ännu...



När vi flyttar så kommer vi att skruva fast alla tunga hyllor och byråer...

http://www.haraldnyborg.se/images/4034.jpg

Sånna brukar vi ha.. billigt och bra! :)

2009-12-31 @ 08:50:57
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback