Film mys

Japp ida vart de film mys! Såg en film på 4an. riktigt bra. Det var verkligen en film i min stil! Tror tom thomas gillade den! Det värsta är att filmen som börjar nu vill ja också se, men kan inte vara vaken till 2 inatt haha det är kört för länge sedan.

Fick mig ett gott skratt ikväll. kastade garnystanet till thomas och bad han göra en boll. HAHAH ja höll på att gå under, dock fick han till det ganska fort endå! Så en boll hade jag=) Filten jag gör nu till bus är verkligen i största största laget haha. JAg hade en som ja tyckte vart för liten, risken är att denna blir för stor haha. Men aj vi får se när den blir färdig.

Nej nu ska ja dricka upp min sista cola och sedan gå och fixa mej för sängen! känns som det är dags att gå in o lägga sej! dock lär ja se film tills ja däckar hahah

Godnatt snart barar 66 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback