Fredagen den 18 December

Om 1 vecka är julen över. Om 2 veckor är det 1 Januari. Det känns riktigt konstigt kan ja lova

Idag fick skruttan ofrivilligt Jullov. Hon är under förkyld=/ Hon vart jätte ledsen när hon inte fick gå på dagis. Hon skulle ju leka med alla barnen ju! Men nu får hon vara hemma med mamma istället=) Tänkte klä på oss väl och gå ner och hämta hem alla kläder. Vi tänkte tömma hyllan så vi efter jullovet får ta dt på nytt. Kan tänka att det kan finnas lite urvuxet där. Sedan vill jag få hem alla vinterkläder, kan vara bra med dubbelt hemma.

Skulle åkt på stan idag men ställer in det för skruttans skull. Inge kul för henne om hon är dålig=/ Hade gärna ställt in turen ner till dagis, men vågar Inte chansa på att det är öppet när gubben slutar, och måste få hem kläderna innan helgen då thomas tog fel kläder på henne igår suck.

Ibland kan ja inte sluta tänka på vad vissa tänker på. Vill man verkligen veta det?!?

Nej nu ska vi mysa till phu och sedan musse innan vi gör frukost.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja jag kollade krustänger jag! :P Vill krusa stumpans hår men dom hade juh bara dyra.. haha...så ofta kommer jag inte krusa henne så 400 kr kändes lite väl! :D



Mina barn får jullov efter idag dom..! Vi ska mysa ikväll tror jag! ;) Fira in lovet. Hoppas lilltjejen inte blir sjukare iaf!

Kram

2009-12-18 @ 10:03:04
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback