Fredagen den 25 December

Ja snart är denna vecka slut också. Mysigt att ha en långhelg bara vi=) Tyvärr får vi inte njuta hela tiden då thomas åker iväg imorgon=/

Kvällen igår avslutades på ett riktigt mysigt sätt. Framför Flickan som lekte med elden och godis=) Mums=) Kunde hålla mig vaken också;) Direkt efter filmen somnade jag haha=) Trött trött.

Nu idag blir det lite pyssel. Vi sa nämligen igår att vi släpper alla måsten. Så idag finns det massa måsten som ska göras. Och ett av dom första är THEAS RUM. Oj hur ska detta gå är min tanke haha. Hon fick massor som ska in. Men vill vi så går det.

Det första skrot började prata om imorse var att spela trummor haha, jag kan säga att jainte var så sugen på det kl 8 imorse. Dock satt hon sig där själv när ja tog mej upp ur sängen.

Jag kan inte förstå varför mina fogar blivit så grymma mot mej i sängen, eller ja framfogen. vaknar såfort som jag tror kroppen så mycket så benen kommer i otakt. och på morgonen tar det minst 10-15 minuter innan jag ens tagit mej ur sängen. Det skulle ju vända nu, precis som det gjorde med skrot.=/ har hoppats på det hela tiden. Men ja jag ska inte klaga får ju något underbart som belöning. Dock känns de långt bort 54 dagar haha=)

Nej nu ska ja försöka ta några krafttag inne på skruttans rum för att sedan få klart resten av lägenheten=)

Kommentarer
Postat av: Sara!

Du ska se att det blir bättre så småningom! Hoppas det iaf! :) Kramar

2009-12-25 @ 10:32:58
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback