Fredagen den 4 december

Ja veckorna springer iväg och tur är det. om 3 veckor har julen varit här och jag har inte ens riktig julkänsla. Hmm. Ska nog pynta klart i helgen och se om den kommer. Baka lite mer pepparkakor och sånt med busfia=)

Nu ska snart vi gå på dagis, Sedan blir det hem slänga i sig någon frukost innan jag far ner till stan. Är ju ett nytt försök med rättegångar idag. Måste bara vara hemma till 13 så får se om man hinner åka på 2=/ Hinner nämligen inte in till någon tidigare heller då skruttan ska på dagis 8 och bussarna går skit dåligt här innan 9. Dom är nämligen proppfulla då!

Som det ser ut nu har vi löst allt inför måndagen, jag och thea tar bussen ut och sedan när hon fått den så går vi till s och G tills thomas kommer efter jobbet=) Då borde min rygg orka med det. men vi får se=)

På tisda ska ja till mvc igen, hoppas bara det går som ja vill då jag måste ha med skruttan dit pga sprutan. Tror ju inte hon är dagisvänlig dagen efter sprutan efter allt man läser=/ Så med andra ord är hon nog inte MVC vänlig heller men vad ska jag göra.

Ikväll skulle thomas kanske sluta lite tidigare.  Dom ska nämligen ha julfest på jobbet fast han ville vara med oss istället. Så  han åker hem när dom andra åker dit.

Nej nu ska vi klä på oss det sista innan vi ska öppna kalendrarna och gå på dagis=)

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej :)

Du jag vet faktiskt inte vi har med vårat trådlösa vi :) hihi

2009-12-04 @ 08:50:58
URL: http://sandranorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback