Funderar på Busgarderob

Japp tror jag kan ha löst hur vi ska göra med bus garderob. Vi måste ju köpa hyllplan men verkar som jag kan ha hittat en lösning tillsvidare=) Men ska lista ut om det går för isåfall så ska ja nog tvätta bebiskläder redan idag. Grannen hade tiden efter oss och hon skulle ut i de vackra vädret istället så då fick jag den. Men vi får se. Hände en incident i sängen nyss så måste tvätta bäddmadrassen på thomas sida.

Lussebullarna står nu och jäser, dock är det en stor risk att dom skiter sej då jag tror thomas råkade värma mjölken för vamt. Vilket jag inte insåg förens han helt i det. Men bara tiden kan utvisa det=)

nej nu ska vi ta oss en tur på affären och handla lunch och se om dom har fler klädnypor där. Behöver flera=/

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh så gott med lussebullar!

2009-12-13 @ 12:03:03
URL: http://ungmammanina.blogg.se/
Postat av: Sara

Var så uppe i det blå med att gå ut så jag glömde fråga innan jag lämnade huset om du ville låna ställningen!

2009-12-13 @ 20:16:22
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback