Fy för värk=/

Ja jag hade världens planer för hela dagen och nu har jag mensvärk. suck. brukar kunna få det om ja inte ätit men nu har ja både ätit och druckit men det går inte över=/ Hoppas jag inte ska gå o bli sjuk bara igen.

Thea springer runt o leker för fullt. Hon är så söt. Nyss var hon och handlade mat, men all mat var slut. Nu skulle hon åka och hämta acke och Linda. och dåå kom hon med linda och acke så vi skulle äta upp dom haha. Hon är söt hon.

Min gubbe verkar vara på bra humör idag konstigt nog. Gardinerna i theas rum är uppsatta. kyrkan i hallen står där den ska stå och han springer runt o plockar här o där. Själv sitter jag bara i fotöljen=/ Gahh måste ta en alvedon.

Nej måste försöka mej att ta mej till granen och klä den klart så vi får ner kartongen iallafall. Borde ja ju orka.

du betyder allt för mej skruttan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback