Godnatt i stugorna

Funderar på att göra natt här hemma. Man vet aldrig hur natten blir med skruttan, funderar på att smyga in o känna om hon är varm. Konstigt att hon sover nu bara. Brukar ju vakna o vara hungrig.

Nu ikväll har ja inte gjort ett skit, lagt upp veckan som kommer med allt pluggande som ska göras. Måste på någotsätt hinna göra 4 veckors plugg på 2 veckor för att få till det som jag vill ha det. Men får se om ja lyckas! Mitt mål är det iallafall.

Verkar som fler och fler inte tror jag kommer klara skolan till våren. Jag har gett mej sjutton på att jag ska klara det och har thomas fulla stöd till det. Det enda ja tror som kan sätta käppar i hjulen är om bus får kolik typ. Men jag ska klara det! Ska lyckas! Äntligen ska ja få det gjort!

Just ja skrev bara att vagnen är hemma förut inge mer. Men den står här hemma och är rak o fin=) All garanti gäller fortfarande och hon har fixat den. INGEN är nog lika glad som jag för det.

Jag är helt överlycklig över förändringen thomas gjort i allt om bus. Från att knappt nämna det till att han blivit drömmande och planerande. Skulle han få bestämma skulle vi åka iväg imorgon och köpa dom sista grejerna och allt sånt. Men nej inte än!

71 dagar kvar imorgon. Snart nere på 60! Nu går tiden fort. Hoppas bus kommer mellan den 3-10 feb;) då hinner ja landa i rollen som mamma innan ja ska på skolan. Men bara bus kan bestämma när han kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback