Gruvar mej och ångesten kommer

Ja just nu gruvar jag mej och har världens ångest över imorgon. Hur fan ska ja orka?!? Eller ja jag orkar i huvudet men kroppen. Vet hur ja mådde sist efter några timmars handling=/

Men jag och thomas har försökt planerat dagen på det sätt som blir bäst för oss och mig. För blir handligen redan på morgonen medans han besiktar bilen. sedan kommer han ut o hämtar maten och beroende på vad klockan är så tar vi theas första julklappar. Sedan far han hem med det och sedan åker och fixar alla papper. All denna tid har han sagt att han kan ha med sej thea så jag slipper det!  Min underbara älskling!

Dock funderar jag på att ha thea själv medans han åker hem med maten och fixar alla papper för hans skull! Men vi får se hur det ser ut imorgon! Vill inte lova något då ja aldrig kan veta hur ja mår. Hoppas dock ja kommer ha en bra natt.

Men ska inte gruva mej mer än i onödan allt visar sej imorgon. Skönt att jag ska ha en mysig uppesittar på kvällen och inte röra mej många meter.

Tack älskling för att du orkar och ställer upp så mycket!! Snart är smärtan över!

Kommentarer
Postat av: Sara

Säg inte det, har olyckligtvis nog hört om flera som går med foglossning även efter graven..



fybubblan..

2009-12-22 @ 22:04:39
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback