Hur gör alla andra?!?

Jag förstår inte hur alla andra gör som har det så fint hemma hos sig jämt! Igårkväll städade thomas vardagsrummet riktigt och nu syns de inte!! Skruttan drar fram ALLT hon kommer åt. Är hemligheten att inte ha en pryl någonstans?!? Haha. Blir galen!

Så förstår inte just nu städar jag och städar och städar dock gillar inte min rygg mej men ja vad ska man göra. Kan inte låta allt förfalla.

Just nu funderar jag på att ta bort skenken i hallen. Har kommit på vart ska ja ha vagnen annars?!? Ska se om den får plats där theas vagn står nu. Tror dock inte det. Annars vet ja inte hur man gör. Gillar ju avlastningen vi har med den hahaha

Nej nu blir de städa städa igen. Hoppas skruttan tillåter mej utan att göra mera hyss idag.

Kommentarer
Postat av: terese

fin blogg :)

2009-12-30 @ 15:05:04
URL: http://tereseejohansson.blogg.se/
Postat av: Frida

hihi

Svårt att hålla allt på plats.

Vi har oftast "pedantiskt" här hemma, som många säger...:)



Hur vi lyckas?

"var sak på sin plats"... Allt skall ha en given plats, så alla vet vart man skall lägga den. tom. barnen... (arvid är lite för liten än)

Vi har väldigt få saker framme jämfört med många andra... sundsbruk.blogg.se där ser du hur våran lägenhet oftast ser ut :)



Förvaring är ett hett tips !!! Och att plocka undan sådant som bara står!



=)

2009-12-31 @ 08:46:38
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback