Ingen, Absolut ingen kan vara gladare än mej idag.

Ja så känns det nu iallafall!

UL gick super bra!! Har gått från 6.6 till 8.1 och nu nere på 6.0 igen!!! Hurra!! Så nu kommer dom inte kolla nå mer denna graviditet då det klassas som "normalt" Men såfort bus kommer ut så kommer dom kolla inom 2 veckor med UL på honom också.

Han väger nu knappt 1400 gram och ligger precis på kurvan tydligen=) Har lite för mycket vatten men inget dom kommer kolla vidare då det inte är över gränsen.

Fick en helt underbar BM som gjorde UL. Thomas frågade om könet och hon tog sig tid. Hon förklarade ALLT hon såg och alla grejer hela tiden, hade jätte bra sätt att prata. Men nej könet ville han inte visa låg med benen i kors. När hon fåt fram allt och försökt få honom att ändra ställning så sa hon att " ligg still där du så skriver ja in måtten så ger jag det ett försök till sedan." hon skrev in måtten tog någon minut och sedan hittade hon direkt. Frågade vad vi hade för färg i garderoben och berättade att det var mest blått. Då sa hon "då tycker ja ni ska fortsätta köpa blått" Sedan visade hon pungen och snoppen. Så nu på 2 ul har jag fått se det tydligt och thomas har fått sett det tydligt på ett.

Men ni som känner min mor och far och läser behöver inte säga något ditåt om att det är just en pojke=) Dom undviker det så mycket dom kan som jag förstått det=)

Ingen är lyckligare än oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback