Ingen resa idag

Nej resan idag kunde ja glömma. Min kära thomas har min plånbok i sin jacka med pengar, busskort och bankkort. Så ja jag är ensam hemma idag.

Har pluggat och pratat i telefonen med en människa, verkar som jag vinner denna strid. Men vill inte ta utnågot i förskott.

Insåg att jag lurade grannen igår det är 9 dagar till Jul idag.

Snön är här=) Underbart är det. Hoppas bara det fortsätter i flera dagar nu så den verkligen hinner lägga sig! Vill ha en vit jul. Minuset är att nu måste jag byta skor=/ har sprungit runt med mina sommarskor fram till nu=/ Enda gångerna jag haft andra skorna är när ja åkt iväg som på stan. Men får knappt på mej dom=/

Insåg att jag har 2-3 kilo kvar innan jag har gått om thomas i vikt=/ Inte roligt. Men får hoppas att dom som säger att det inte syns vad vågen står på inte ljuger! Men grannen har fått mej att inse att efter thea hade jainga problem att gå ner i vikt. Så jag ska kämpa för samma denna gång! Dock har jag en LÅNG väg ner men ska ta mej ner!

Nej nu blir de mera plugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback