Inne igen=)

Ja nu är mina älsklingar inne igen.=) 1 timmes matte han jag med. dock inser jag att jag inte kommar bli klar på detta jullov. Men mitt nya mål blir innan bus kommer ut. Så vi får se hur ja lyckas. har ju egentligen fram till sommaren på mej=)

När dom kom in jätte rödblommiga och fina *dock var ja o thomas osams haha* Så fick skruttan varm oboy av mamma0) Mums tyckte hon=) Var så kul att se henne sitta där och dricka den och äta mandarin!

Efter maten ska vi ut igen, lät som grannarna också tänkte gå ut igen då och då ska ja då INTE vara inne. 1 timmes matte är tillräckligt för idag.

Nej nu kokar potatisen. Lika bra att börja försöka göra såsen och steka fläsket!!

Kommentarer
Postat av: Sara & Seb

Var stefan ide om att alla skulle ut igen efter maten:D Så självklart ska vi ut!!

2009-12-27 @ 15:36:56
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback